دانلود عکس فیلم برنامه بازی و کلیپ موبایل و ... با لینک مستقیم

دانلود عکس فیلم برنامه بازی و کلیپ موبایل و ... با لینک مستقیم

دانلود عکس فیلم برنامه بازی و کلیپ موبایل و ... با لینک مستقیم

دانلود عکس فیلم برنامه بازی و کلیپ موبایل و ... با لینک مستقیم

اس ام اس های عاشقانه

من گمان می کردم،

دوستی همچون سروی سرسبز،

چار فصلش همه آراستگی است

Man goman mikardam,

Doosti hamchon sarvi sarsab,

char faslash hame arastegist

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من چه می دانستم،

دلِ هر کس دل نیست

قلبها ، ز آهن و سنگ

قلب ها ، بی خبر از عاطفه اند

Man che midanestam,

Dele har kas del nist

ghalbha , ze ahano sang

ghalbha , bi khabar az atefe and

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در میان من و تو فاصله هاست

گاه می اندیشم،

می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری

Dar miyane mano to faselehast

Gah miandisham,

mitavani to be labkhandi in fasele ra bardari

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو به اندازه تنهایی من خوشبختی

من به اندازه زیبایی تو غمگینم

To be andazeye tanhayi man khoshbakhti

man be andazeye zibayi to ghamginam

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سیلِ سیالِ نگاهِ سبزت،

همه بنیان وجودم را ویرانه کنان می کاود

من به چشمان خیال انگیزت معتادم؛

و در این راه تباه،

عاقبت هستی خود را دادم

Seyle sayale negahe sabzat,

Hame bonyane vojoodam ra virane konan mikavad

Man be cheshmane khiyal angizat motadam;

Va dar in rahe tabah,

Aghebat hasti khod ra dadam

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می توان ،

از میان فاصله ها را برداشت

دل من با دل تو ،

هر دو بیزار از این فاصله هاست

Mitavan ,

Az miyan fasele ha ra bardasht

Dele man ba dele to ,

Har do bizar az in faselehast

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شیشه پنجره را باران شست

از دل من اما ،

چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

Shisheye panjere ra baran shost

Az dele man ama ,

Che kasi naghshe to ra khahad shost?

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گرچه شل تاریک است

دل قوی دار ،

سحر نزدیک است

Garche shab tarik ast

Del ghavi dar ,

Sahar nazdik ast

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشم من ، چشمه زاینده اشک ،

گونه ام بستر رود

کاشکی همچو حبابی بر آب

درنگاه تو رها می شدم از بود و نبود

Chashme man , chashmeye zayandeye ashk ,

Goone ambestare rood

Kashki hamcho hobabi bar ab

Dar negahe to raha mishodam az boodo nabood

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

می توانی تو به من ،

زندگانی بخشی ؛

یا بگیری از من ،

آنچه را می بخشی

Mitavani to be man ,

Zendegani bakhshi ;

Ya begiri az man ,

On chera mibakhshi 

 اس ام اس عاشقانه 

 

مثل آسمون که تنها امیدش چند تا ستاره ست / دیدن تو واسم عمر دوبارست . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه

برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه ٬ قلبش به خاطر من میتپه . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای کاش که از حال دل من خبرت بود / ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنن ؟

میخوان به ما بفمونن تو سکوت و فاصله هم میشه گفت

دوست دارم . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بارها گفتم که فردا ترک دنیا میکنم / چون به یاد تو می افتم امروز و فردا میکنم . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو مانند کبوتر ها نجیبی ٬ تو مثل داستانهای عجیبی

گناه من چه بود که گفتی ٬ از این پس از نگاهم بی نصیبی . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از غمش با ناله ها همدم شدم ٬ ذره ذره آب گشتم ٬ کم شدم

آخر آتش زد دل دیوانه را ٬ سوخت بی پروا ٬ پر پروانه را

عشق من ٬ از من گذشتی خوش گذر ٬ بعد از این حتی اسم من را هم مبر  . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام کردم نگی تو بی وفائی / وگر نه ما که عاشقیم بی مروت !

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

و تو نگاه همه جا میگیرن . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم رفت و ندیدم روی دلدار / فغان از این تطاول ٬ آه از این زجر . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تکرارت تضمین زندگی منه . . . دوستت دارم  . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر دزدیدند قایقت را ٬ غم مخور ٬ سارق منم !!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هندونه بخور ناز کنی ٬ منو همیشه یاد کنی !!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی  . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در غریبی  پنجه حسرت به دیوار کشیدم / غریبی نکشیدی که بدانی چه کشیدم . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

فکر نکن مسافری و من فقط راه عبور . تکیه کن به من عزیزم ٬ من همونم سنگ صبور . . .
آنفدر راه کشیدم ره جهان سیر شدم / صورتم گرجه جوان بود ولی پیر شدم
معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن
لیمو نخور ترش کنی منو فراموش کنی !
گر جفای روزگار تکه کند قلب مرا / روی هر تکه نویسم نام تو را  . . .
عشق یعنی استخوان و یک پلاک / سال های سال تنهای تنها زیر خاک . . .
عشق توئی عاشق منم ٬ دریا توئی قایق منم
تکرار همه چیز تو دنیا خسته کننده است ٬ اما تو مثل نفسی
دلا در عاشقی ثابت قدم باش / که در این ره نباشد کاری بی اجر
به ستاره های کم نور قناعت کن ٬ که ستاره های بزرگ زودتر به چشم میآن
سلام ای بی وفای بی مروت / سلام ای ساز گیتار محبت
عاشقان را خوش دلی تقدیر نیست ٬ با چنین تقدیر بد ٬ تقدیر نیست
حباب ها همیشه قربانی هوای درونشان میشند  . . .
قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه
شکست در عشق فاجعه نیست ٬ فاجعه آن است که بدانی چرا در عشق شکست خوردی
میگم شبا ستاره ها تا میتونن دعات کنن / نورشون رو بدرقه پاکی خنده هات کنه . . .
جایت همیشه سبز است در خلوت خیالم / خوبم به خوبی تو گر چه نپرسی حالم . . .
این همه رنجی که دنیا بر سر ما میکند / غیر ما هر که باشد ترک دنیا میکند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد