دانلود عکس فیلم برنامه بازی و کلیپ موبایل و ... با لینک مستقیم

دانلود عکس فیلم برنامه بازی و کلیپ موبایل و ... با لینک مستقیم

دانلود عکس فیلم برنامه بازی و کلیپ موبایل و ... با لینک مستقیم

دانلود عکس فیلم برنامه بازی و کلیپ موبایل و ... با لینک مستقیم

ایران آماده شرکت درمدیریت خلع سلاح جهانی

ایران آماده شرکت درمدیریت خلع سلاح جهانی
جام جم آنلاین: رییس‌جمهوری اسلامی ایران تغییر ادبیات برخی قدرت‌ها در مقابل ملت ایران را حاصل ایستادگی ملت ایران دانست و گفت: برخی می‌گویند می‌خواهیم جهان را خلع سلاح کنیم و ما نیز می‌گوییم حاضریم در مدیریت خلع سلاح جهانی شرکت کنیم و به خوبی قادر به آن هستیم.
به گزارش ایرنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد عصر چهارشنبه در ادامه دور دوم سفر استانی به اصفهان در دیدار با خانواده‌ شهدا و ایثارگران این استان، اظهار داشت: ما حاضریم این کار را با منطق و قانون و ابتدا از کشورهای بزرگتر شروع کنیم.

رییس‌جمهوری افزود: شعار خلع سلاح جهانی حرف درستی است اما نه اینکه جلوی کشورهایی که به دنبال تولید سوخت هسته‌ای برای مصارف صلح آمیز هستند را بگیرند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه این فرهنگ و آرمان جهانی شده است، اظهار داشت: این فرهنگ به سرعت فراگیر و همه گیر می‌شود.

رییس شورای عالی امنیت ملی با طرح این پرسش که امروز چه کسی می‌تواند ملت ایران را تهدید کند و جرات و جسارت این کار را داشته باشد؟ افزود: امروز همه به تعریف و تمجید فرهنگ و تمدن ایران می پردازند و اینکه ایران باید بدرخشد و در تعاملات جهانی در بالاترین سطح باشد.

رییس‌جمهوری افزود: البته برخی به ما می‌گویند آنان به ما امتیاز داده‌اند اما ما می‌گوییم این‌ها امتیاز نیست بلکه حاصل فداکاری ملت و خانواده شهدا و ایثارگران است.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه گفته می‌شود دست صداقت و دوستی را به سمت ایران دراز می‌کنیم، گفت: البته باید در این زمینه بحث کنیم اما این امتیاز نیست بلکه حاصل ایستادگی ملت ایران است.

رییس‌جمهوری تاکید کرد: ملت ایران آن روز پیروز بود، امروز نیز پیروز است و اراده ملت ایران امروز آشکار شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران از ابتدا اهل گفت‌وگو بوده است، خاطرنشان کرد: گفتگو باید از موضع عدالت، احترام و عزت باشد.

احمدی نژاد خطاب به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: ایثار شما در جهان به بار نشسته و فداکاری شما ثمر داده است.

رییس جمهوری با برشمردن نشانه‌هایی از این امر، تصریح کرد: شما روزی در مظلومیت کامل بودید و صدایتان به جایی نمی‌رسید، بلندگوها، قلدرها، فاسدها علیه شما بودند و علیه شما جنایت می‌کردند.

وی با بیان اینکه زمانی صدای مظلومیت ایران به دنیا نمی‌رسید، گفت: آنان نظیر اسلاف خود می‌خواستند اثری از ملت ایران و اندیشه و فرهنگ آن نباشد و صدا و پیام ملت ایران به جهان نرسد.

اوافزود: امروز فرهنگ ایثار، انقلاب و شهادت‌طلبی انقلاب اسلامی به صورت موج در جای جای دنیا حرکت می‌کند.

رییس شورای عالی امنیت ملی ایستادگی ملت ایران را نقطه اتکای بسیاری از ملت‌های دنیا برشمرد و تصریح کرد: در بسیاری از سفرهای خارجی به ما گفته می‌شود که حرف و پیام ملت ایران حرف ماست و راه روشن ملت ایران راه و امید ما است.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه پیش از انقلاب ما را تهدید می‌کردند تا حکومت طاغوت را نگه دارند، گفت: سال گذشته و سال قبل از آن وقت تعیین می‌کردند که ما به ایران حمله می‌کنیم، وقتی با ما حرف می‌زدند اظهار می‌داشتند پیشنهادهایی داده‌ایم که اگر ایران نپذیرد گزینه نظامی روز میز است. من می‌گفتم که شما بسیار کوچکتر از آن هستید که بخواهید به ملت ایران دست‌درازی کنید.

او گفت: زمانی که در یکی از این مصاحبه ها گفته شد رژیم منحوس صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند، گفتم آنچه شما می‌گویید اساسا در محاسبات ملت ایران به حساب نمی‌آید.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه پیام این نشست این است که ما خسته نیستیم، گفت: کسی که در راه خدا حرکت می‌کند شکست‌ناپذیر است و خستگی ندارد.

وی حرکت در راه خدا را عین پیروزی توصیف کرد و گفت: با حضور در اردوگاه خداپرستان شکست یاس و خستگی معنا ندارد.

رییس‌جمهوری به اهدای نشان ملی ایثار به خانواده شهدا و ایثارگران استان اصفهان اشاره کرد و گفت: شما مدال افتخار همه عالم هستید و وجود شما افتخار همه بشریت است.

او تاکید کرد: خانواده شهدا و ایثارگران امروز مصمم‌تر، مستحکم‌تر، امیدوارتر و انقلابی‌تر از بیست سال و سی سال قبل هستند.

احمدی‌نژاد گفت: ملتی که با ایستادگی و پشت‌سر رهبری انقلابی و ایمانی می‌ایستد تجسم پیروزی است.

رییس‌جمهوری در این مراسم نشان ملی ایثار را به 89 خانواده شهد و ایثارگر اهدا کرد و لوح ایثار خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان اصفهان نیز به وی اهدا شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد